8.6.20

ACTIVITATS QUART 8-12 JUNY



Acabem ja aquest curs tan estrany.. 
o al menys tan diferent ...

Aprofitarem aquesta setmana per a repassar i entregar treballs endarrerits...
 i sobre tot per a estudiar i
 entregar el video de la partitura de la setmana passada...

Així què... per a relaxar-vos  sobre tot els que tant heu treballat...
un poquet de percussió corporal
 o  una interpretació barrejada amb l' instrument  de reciclatge que vareu construir ...!!!


                         

                         
               


5 comentaris:

Natalia ha dit...

Hola Sumsi! Estava pensant altra cançó per a flauta, palmes,o coses d´eixes. Es diu bad chilld de Tones and I. Altra cançó es diu let you down i altra cançó es diu don`t let me down. Despres si se m´ocorreix una altra cançó t,ha avise. Val?. Molts besets! Natalia.

Natalia ha dit...

Sumsi!!!! Tinc un dubte, a veure quan comença la setmana, tú com fas el escriure per a nosaltres?! Comta-ho perfa!!!!un abraset. Natalia.

SUNSI PIÁ ha dit...

HOLA NATALIA !!!! Ja he escoltat les cançons que has enviat , el proper curs ho parlem.

El segon missagtge..., no entenc molt bé el que vols dir !!!

Natalia ha dit...

Sumsi, tinc un muntó de cançons es diuen: bad word, freak, favorito, cry baby, enemigos, angry too, princess don`t cry, stupid love roxanne, muevelo, okey i eso que tu me das. Si tens algun dubte dis-m´ho.
He estat practicant amb el meu germà David i la meua mare Giovanna una cançò que es diu beliber y hem practicat amb palmes.Un salud de Natalia.

Natalia ha dit...

DESPRES TO DIC SUMSI SI ELS MEUS PARES EM DEIXEN