15.6.20

ACTIVITATS 15-19 JUNY





Darrera setmana del curs... setmana de festes, de jocs... 
de graduacions, 
i com no ? de concerts... 

Aquesta setmana us propose un 

concert en família.

Què aneu a interpretar?

Cancan de l'òpera
 Orfeu en els inferns , del compositor Offenbanch.

La recordareu perque és la mateixa que vam ficar la setmana internacional del reciclatge 

     Com ho teniu què interpretar ?

Cada membre de la família buscarà un objecte a casa que puga fer sonar:
(l' instrument reciclat, dos culleres de fusta o metall, una botella de plàstic, gots... )

Cadascú elegirà un color dels quatre que veureu als vídeos: 

Decidit  ?? !    A tocar !!!!


                    

                                         

                    

Per a finalitzar el vostre concert :
la coneguda cançó del Dúo Dinámico
Resistiré,
en versió valenciana.
i per una bona causa.
La iniciativa de l’actriu valenciana Carme Juan, Albert Bellés i Chorva (encarregat de l’adaptació al valencià de la cançó) i el productor Nacho Mañó, que compta amb el suport de la Diputació de València, servirà per a recaptar fons per a la lluita contra la Covid-19 a benefici de Càritas i la Creu Roja.


                        
           

Quan jo perda totes les partides,
quan jo dorma amb la soledat,
quan se'm tanquen totes les eixides
i la nit a mi no em deixe en pau.

Quan jo senta por amb el silenci,

quan em coste mantindre'm dempeus,
quan tots els records se’m rebel·len
i em posen contra la paret.
Resistiré, valent davant de tot,
em tornaré de ferro per així endurir la pell
i encara que a la vida el vent fort bufe,
soc com el jonc que es doblega,
 però sempre està ben dret.

Resistiré, per a seguir vivint, suportaré els colps, perquè jo mai em rendiré

i encara que els meus somnis s'esmicolen, resistiré.

Quan el món perda tota màgia,
quan el meu enemic siga jo,
quan m'apunyale la nostàlgia
i no em reconega ni la veu.

Quan em torne boig de matinada,
quan el vent no bufe al meu favor,
si el dimoni passa la factura,
si algun dia a mi se’m trenca el cor.

Resistiré, valent davant de tot,
em tornaré de ferro per així endurir la pell,
i encara que a la vida el vent fort bufe,
soc com el jonc que es doblega, però sempre està ben dret.

Resistiré, per a seguir vivint, suportaré els colps, perquè jo mai em rendiré
i encara que els meus somnis s'esmicolen,
resistiré, resistiré.


I fí ??? Noooo, encara no m' acomiade de vosaltres, perquè a partir de la propera setmana començaré a pujar els vostres videos ... tot el treball que heu anant fent al llarg d' aquestos mesos i que cal compartir amb tots !!!


1 comentari:

Natalia ha dit...

Sumsi! Se me a ocurit algo, fem una vidiocrida y que els nostres pares ens graben tocant algo una partitura de la que hem aprengut, despres ballem qualsevol cancó, cantem, y per ultim fer algo en les palmes es a dir que ens posem una altra cancó y al mismo tiempo fem lo de les palmes.