22.9.17

M' AGRADA L' ESPORT


Us deixe les dues cançons que hem anat treballant, per a introduir els  temes que treballarem al llarg del curs escolar.





 Quan faig esport m'ho passe bé,
i em pose a to,
amb tot l'equip ens entrenem
mentre juguem.

M'agrada pedalar,
saltar i encistellar,
xutar, nedar, esquiar,
córrer i patinar.

M'agrada el voleibol,
el tenis i el futbol,
l'esquí, el rem, el bàsquet,
el golf i l'handbol.

Em moc, em moc,
m'agrada l'esport.
Em moc, em moc,
segueix-me si pots.

Quan faig esport m'ho passe bé,
i em poso a to,
amb tot l'equip ens entrenem
mentre juguem.

Per estar preparat
has de menjar de tot,
pa, fruita i cereals
no poden faltar mai.
A poc a poc he anat
guanyant velocitat,
tinc més agilitat
i ja no em canso tant.

Em moc, em moc,
m'agrada l'esport.
Em moc, em moc,
segueix-me si pots.

Si encara no has trobat
quin és el teu esport,
primer el que hauràs de fer
és posar en forma el teu cos,
si encara no has trobat
quin és el teu esport,
en pots començar un per un,
fins a provar-los tots.

Em moc, em moc,
m'agrada l'esport.
Em moc, em moc,
i ja ens movem tots.

   Ballem ?


                                                                         

1 comentari:

laia ha dit...

hola sumsi oc laia el deportdesta semana es el futbool
la canso samina mina es un exit total
https://www.google.es/search?q=samina+mina&rlz=1C1AVNG_esES688ES688&oq=samina+&aqs=chrome.1.69i57j0l5.5920j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8