19.10.14

GHOSTBUSTERS

   Ja estem ací!!!

Comencem de nou "Halloween" ple de pooooor i molt, molt mogudet ...
Escoltarem aquesta setmana la cançó creada en 1984 per 
i què va formar part de la pel.lícula

                           


I per al més atrevits,   les notes que ens deixa
 el professor Antonio G. de la cançó per a tocar amb la flauta



la la do* la do* la
la la la so| la
la la do* la do* la
Ghostbusters! --- re* mi* do*

If there*s something strange --- la do* la si
In the neighborhood --- la la do* la so|
Who you gonna call? --- so| fa mi fa
Ghostbusters! --- re* mi* do*

If there*s something weird --- la do* la si
And it don*t look good --- la la do* la so|
Who you gonna call? --- so| fa mi fa
Ghostbusters! --- re* mi* do*
(do* la do* la do* la do* la do* re* mi* re*)
la la do* la do* la la la so| la

If you*re seeing things --- la do* la si
Running through your head --- la la do* la so|
Who can you call? --- so| fa mi fa
Ghostbusters! --- re* mi* do*

An invisible man --- la do* la la si
Sleeping in your bed --- la la do* la so|
Who you gonna call? --- so| fa mi fa
Ghostbusters! --- re* mi* do*
(Do* la do* la do* la do* la do* re* mi* re*)

Who you gonna call? --- so| fa mi fa
Ghostbusters! --- re* mi* do*

If you are all alone --- la do* la si
Pick up the phone --- la la do* la so|
And call --- fa so|
Ghostbusters! --- re* mi* do*