27.2.13

EL PEIX PALLASSO

Hui els xiquets i les xiquetes de Primer A i B han cantat la cançó del "peix pallasso"... i els ha encantat . Us deixe més informació sobre aquest peix.

Sabies que el nom de peix pallasso li ve de la seva manera desairosa de nedar i de la seva coloració amb bandes blanques que recorda la pintura de la cara d’un pallasso?


 El peix pallasso té el cos de colors molt vistosos, és ataronjat amb varies ratlles blanques. 
 No li fa res el verí de les anèmones. Davant del perill s'amaga entre els tentacles verinosos.
Menja peixos petits i també vegetals, és a dir és omnivor
El peix pallasso cria de 12 a 24 cries.

           

No et recorda el Nemo de la película de dibuixos animats? De fet està inspirat en aquesta espècie de peix pallasso.
                                                 


Jo soc el Peix Pallasso (2)
I sempre estic content (2)

Blup, blup, blup (2)

M'agraden les anemones (2)
I l'aigua tropical (2)

Blup, blup, blup (2)

I quan me'n vaig de gresca (2)
Em pinte el nas vermell (2)

Blup, blup, blup (2)